skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
-> ŠKODA 120 GLS: Proč bys s tím nemohl jezdit když to bude 30 let starý? Zas nějaká novinka?
Veterán ??? Ani omylem
: Fakt celej žhavej z toho, že stim nebudu moc jezdit za rok kdy tomu bude 30let. Řeknu po Xkrátééé, moje škodovka mi dává mnohem větší smysl života, bez ní jako bez jedné plíce, a já se nepřipravím o tuto extázi tím, že bych s touhle krásnou už nemohl normálně fungovat na silnici. Proto na to seru z vysoka, je to moje auto, moje rozhodnutí a upravím si ho po technické stránce, na svižnější jízdu, to jest silnější motor a úprava podvozku, aby na seriovém tolik neziskovat nehodu. Nehodlám na ní koukat pak jenom v garáži, auto má jezdit !

-> lokaj: samozřejmě, že znám
Stando bez komentáře " tvůj příspěvek " žádný tuning z toho nebude 


-> lokaj: ty si tiež odbornik
ked tam hodi favo tak to ihned ožije a určite to pojde lepšie ako na 120ke ( predpokladom je OK stav favo motora)
ked som prechadzal zo 120 motora na vybehane fáčko mohol som sa v tom zabiť


ked som prechadzal zo 120 motora na vybehane fáčko mohol som sa v tom zabiť

Ahoj Tome, možná si mně už nepamatuješ,ale to je jedno. Chtěl bych mít jen jednu možná už ohranou nápovědu.A to proto, že sem v tvých letech byl naprosto stejný a pak sem toho litoval.Prosím tě nech si tuto jedinečnou GLSku v originálu a netuň ji. Stejně to auto bude pořád jezdit stejně a s motorem Favorita,koutouči či 5q tuo zlepšení pouhým okem ani nepostřehneš.není to rýpání.Já si taky chtěl kdysi natunit svou 120ku s 50.000km tamleto dostala a tamleto, všechno co šlo sehnat a stejně to líp nejelo, jen se mi okolí smálo, nebo si ťukalo na hlavu. pro ně je to něco jako když potkaj Seat Toledo I. s meganárazníky,maskou,křik
lavou barvou,nebo spíš zaplátovanou karoserií s očouzeným zadním nárazníkem a světlem od mrtvého TDI..Máš GLS M1 což už samo o sobě je něco.Máš bílou barvu,. což se také nevidí,ještě pár chromů, šedý interiér a je to rodinné auto,člen rodiny.Ty by si taky nechtěl aby ti škodovka udělala velký oči,zkrátila nohy,nastříkala sprejem a ukazovala tě lidem.tak jí to nedělej prosím. Kup(popř. sežeň zadarmo není to problém)obyčejnou Š 120 a tu si tuň,nebo vozidlo jenž na to motorově má a udrží se v prudké zatáčce a je o 10let mladší a bude se ti z něj ten tuning lépe dělat než se stařičké Škody.Navíc motorem z fanouša a 5q to rychlejší nebude Favority jsou věčnými brzdami provozu i když nechtějí. Dlouho sem mlčel,ale neustoupil si tak sem se musel ozvat promiň.
-> J3STER 06.02.12 17:45:14:





aceboss 06.02.12 10:27:17 napsal:
ŠKODA 120 GLS 05.02.12 11:09:56 napsal:
→ J3STER:
to né, ale brzy budu zkoušet 130ku SEDR
s tryskama 110/135 a vzdušníkem 185/160 a s ekonostatem z EDSRu GLS
Co tím krom lepšího pocitu získáš?

ŠKODA 120 GLS 05.02.12 11:09:56 napsal:
→ J3STER:

s tryskama 110/135 a vzdušníkem 185/160 a s ekonostatem z EDSRu GLS



aceboss 06.02.12 10:27:17 napsal:
ŠKODA 120 GLS 05.02.12 11:09:56 napsal:
→ J3STER:
to né, ale brzy budu zkoušet 130ku SEDR
s tryskama 110/135 a vzdušníkem 185/160 a s ekonostatem z EDSRu GLS
Co tím krom lepšího pocitu získáš?
-> aceboss: Posune se mu Quakometer.

ŠKODA 120 GLS 05.02.12 11:09:56 napsal:
→ J3STER:

s tryskama 110/135 a vzdušníkem 185/160 a s ekonostatem z EDSRu GLS


-> aceboss: Posune se mu Quakometer.


-> aceboss: to se teprve uvidí 

ŠKODA 120 GLS 05.02.12 11:09:56 napsal:
→ J3STER:
to né, ale brzy budu zkoušet 130ku SEDR
s tryskama 110/135 a vzdušníkem 185/160 a s ekonostatem z EDSRu GLS
Co tím krom lepšího pocitu získáš?
→ J3STER:

s tryskama 110/135 a vzdušníkem 185/160 a s ekonostatem z EDSRu GLS


-> ŠKODA 120 GLS: Ježíšmarjá.




-> J3STER:
to né, ale brzy budu zkoušet 130ku SEDR s tryskama 110/135 a vzdušníkem 185/160 a s ekonostatem z EDSRu GLS 


-> ŠKODA 120 GLS: Óóó........Quakometer našponovaný. Styď se zkoušet volant v zimě.






-> ŠKODA 120 GLS: 130 kovy karbec nechaj tak ako je a daj ho kludne na motor, bude to o poznanie lepsie, sam som ho jazdil na 120 motre a teraz ho jazdim na LS, na 120 som skusal aj seriovy 120 karbec a to bolo oproti 130 katastrofalne

-> David.: To ANO, ale favorit ještě nemám, tak chci vyzkoušet na LSu

-> ŠKODA 120 GLS: pokud budeš dávat favorita tak bych to nechal v továrním osazení
Musím si o karburaci hlavně přečíst, vím akorát, kde se co šteluje, a že nebudu mít problém s difuzory, EDSR měl 22/23 tak teď budu mít na druhé komoře 24 což si myslím, že bude jenom dobře 

-> palinator: -> David.: na 1.stupeň použiji trysku 110 z EDSRu co mám a zřejmě i hlavní vzdušník na 1. stupni dám místo 200, 185
-> ŠKODA 120 GLS:
Můžeš od toho čekat lepší vršek, ale taky o dost horší spodek. Hůř se s tím jezdí zastudena a než se začne chovat kulturně, musí se mu dát hodně času i po zahřátí motoru. V nízkých otáčkách bývá na začátku sešlápnutí plynu díra, pak se chytne. Jestli budeš zmenšovat trysku na 1. komoře, tento nedostatek mimořádně vynikne a přesune se i do vyšších otáček.
Můžeš od toho čekat lepší vršek, ale taky o dost horší spodek. Hůř se s tím jezdí zastudena a než se začne chovat kulturně, musí se mu dát hodně času i po zahřátí motoru. V nízkých otáčkách bývá na začátku sešlápnutí plynu díra, pak se chytne. Jestli budeš zmenšovat trysku na 1. komoře, tento nedostatek mimořádně vynikne a přesune se i do vyšších otáček.
-> dakar.cz: ale jo super, osičky chodí jak po másle
vše ostatní vyčistíme, profoukneme vzduchem a vyměníme
